Sudie, 2011-ieji, labas, 2012-ieji!

Sudie, 2011-ieji, buvot tikrai puikūs metai : )

Paskutinę metų dieną susimąstau, ką gero jie man atnešė, ką atėmė ir kaip per juos pasikeičiau aš ir mano gyvenimas. 2011 buvo tikrai permainingi: pakeičiau gyvenamą vietą, įstojau į universitetą, į kurį niekada neplanavau ir net apie tai negalvojau. Tiesą sakant, net neplanavau šiais metais studijuoti, bet va kaip viskas greitai apsiverčia : ) Ir be galo tuo džiaugiuosi, nes studijuoju tai, apie ką svajojau nuo pirmos klasės, o buvau visai pamiršus apie šią svajonę. Ačiū mylimam žmogui, kad man ją priminė…

2012 metų išvakarėse pasipildžiau savo biblioteką keliomis knygoms: Edith Wharton “The Age of Innocence” ir George Eliot “Silas Marner” su pažadu daugiau skaityti klasiką, nes tikrai ją pamilau dėka John Donne‘o ir jo nuostabių žodžių ‎“No man is an island, entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main”.

Taigi gerų, darbingų 2012 metų ir, kad visada rastumėt laiko pasimėgauti gera knyga! : )

Image

Parašykite komentarą

Filed under Knygos

Parašykite komentarą

