Mano knygų lentyna

Visada svajojau turėti pakankamai talpią ir patrauklią knygų lentyną. Iki šiol knygos slėpdavosi vienos už kitų tai lentynose, tai spintelėse ar dar bala žino kur. Bet pagaliau mano mažytė svajonė išsipildė ir mano knygos turi naujus namučius. Tačiau jos ten gyvena ne vienos, turi ir kaimynų: turkiškų knygų, vadovėlių, žodynų, net smurfas ten gyvena ; )

Iš arčiau:

                              

Mr Smurf

7 Komentaras

Filed under Knygos

7 responses to “Mano knygų lentyna

  1. R.

    Kaip fainai🙂 Labai graži lentyna😀 Aš ir tokios norėčiau😉

  2. Daug knygų turi🙂 Bent man daug. Norėčiau trumpam pavogti Murakami kolekciją🙂

  3. Ulijona

    Gražu🙂 Linkiu sioms kolekcijoms pildytis ir pildytis toliau🙂
    Lauksiu namu tavo reportazo :p

  4. Gerai tamstai, kai dar nepergrūsta lentyna… Ir šiaip jau, gražu

  5. Labai labai patiko lentyna, pavydžiu baltai🙂

Parašykite komentarą

