Sandra Brown “Pavydas”

Nuvylė mane šis romanas. Ilgai norėjau jį perskaityti, buvau skaičiusi gerų atsiliepimų, tačiau man jis pasirodė eilinis amerikietiškas romanas. Vienintelis patikęs dalykas – romanas romane. Bet perskaičius keletą skyrių is Parkerio rašomo “Pavydo”, nesunku buvo nuspėti likusius siužeto vingius, tad skaičiau be jokio susidomėjimo.

Kažkur skaičiau komentarą, kad pagrindinė veikėja Marisa,redaguojanti Parkerio rankraštį, pasirodė įdomus ir traukiantis charakteris. Mano akimis ji ir yra ta maža mergaitė, kuria neigianti esanti. Jos charakterio bruožai ir elgesys rėkte rėkia, kad jai reikia kažko, kas ją apgintų. Tuo ji visiškai skiriasi nuo Nadios, kuri man pasirodė stipri ir žinanti savo vertę.

Skaitydama vis laukiau, kada gi bus tas “wow” tačiau taip ir nesulaukiau. Į daugumą įvykių, tokių kaip neištikimybė, galimas nužudymas, reakcija buvo per daug rami. Kažkodėl man nesąmoningai  norisi šią autorę lyginti su T. Gerritsen, gal būtent dėl to S. Brown ir nuvylė.

 

Puslapių skaičius: 480

Knyga nuosava.

Perskaičiau 28.10.2012

Vertinimas: 3/5

Komentarų: 1

Filed under 2012 m. knygų iššūkis

One response to “Sandra Brown “Pavydas”

  1. Atgalinis pranešimas: 2012 m. knygų iššūkis | readinginistanbul

Parašykite komentarą

