Jane Austen Pride and Prejudice (“Puikybė ir Prietarai”)

Šiandien mano blogui sukanka vieni metai  : )  Prieš metus sau pasižadėjau, kad 2012 – taisiais bandysiu pamėgti klasiką, tačiau ši Austen knyga tik įrodo, kad aš visus metus vengiau paimti klasiką į rankas. Žinoma, šiais metais nemažai klasikos skaičiau per paskaitas, bet ši knyga yra viena pirmųjų mano skaitytų klasikos kūrinių.

Trumpai tariant, knyga nelabai patiko, per daug neužkabino. Iš pradžių buvo sunku skaityti ir įsijausti dėl veikėjų kiekio ir jų  vardų bei pavardžių. Kaip anglų literatūros studentė, vertinu šią autorę ir žaviuosi jos sukurtais spalvingais ir skirtingais veikėjais, bet nepataikausiu ir nesakysiu, kad tai mano autorė. Vis tik man artimesni šiuolaikiniai autoriai ir kitokio žanro knygos, niekad nebuvau didelė meilės romanų gerbėja.

Ekranizacija

Filmą būtinai žiūrėsiu, nes Elizabetos vaidmenį atlieka mano mylimiausia aktorė

: )

 

Puslapių skaičius: 402

Knyga nuosava.

Perskaičiau 21.12.2012

Vertinimas: 3/5

Komentarų: 1

Filed under 2012 m. knygų iššūkis

One response to “Jane Austen Pride and Prejudice (“Puikybė ir Prietarai”)

  1. Atgalinis pranešimas: 2012 m. knygų iššūkis | readinginistanbul

Parašykite komentarą

